HARVARD UNIVERSITY PROGRAM FOR EXECUTIVES

15 - 21 september 2019

Na het grote succes in januari 2018 wordt deze reis opnieuw georganiseerd.

Tijdens deze reis ontmoet u collega's die op hetzelfde niveau als u opereren. Of het nu om het vergroten van uw kennis gaat of om een wrap-up, Harvard blijft dè business school voor innovatie in management en leadership.

 

WHY

Of we nu willen of niet, we hebben te maken met grote veranderingen. Een uitzonderlijke periode in de geschiedenis waarin we veranderen van een hiërarchisch naar een decentraal gestuurde samenleving.

Vernieuwende technologieën en vergaande digitalisering maken het mede mogelijk dat het gedrag van klanten in een hoog tempo verandert en de klant steeds meer invloed krijgt op de strategie van organisaties.

Hoe speel je hier als manager nu op de juiste wijze op in? Transities gaan over interactie tussen mensen en systemen. Om het gedrag van de klanten te kunnen begrijpen en voorspellen, is kennis van de systemen onontbeerlijk.

In dit programma nemen vooraanstaande docenten van Harvard u mee naar hun visie op de toekomst en het veranderend gedrag van klanten. U wordt concreet op de hoogte gebracht van de nieuwste technologieën, modellen en toepassingen.

Door ook actief met elkaar in discussie te gaan en pragmatische wijze de vertaling voor uw business te maken, inspireert deze Harvard reis niet alleen, maar draagt ook bij aan concrete planvorming.

De onderwerpen

Dit programma geeft enerzijds inzicht in de nieuwste en toekomstige ontwikkelingen op digitalisering en technologie. Anderzijds verduidelijkt het programma inzicht in de laatste ontwikkelingen op customer insights en behavior. Op een wijze dat weloverwogen een antwoord gegeven kan op worden op de transformatie van het klantgedrag.

We laten zien hoe nieuwkomers een complete markt, wetgeving en de wijze waarop een maatschappij opereert, vervormen. Hoe blockchain toekomstige transacties transformeert. Hoe we algoritmes en big data optimaal kunnen inzetten en toch de baas kunnen blijven over de systemen. Er worden tools aangereikt om innovatie een continu onderdeel van de organisatie te laten zijn, zodat transformeren waardevol voor de klant én de organisatie blijft.

 

Breakthrough strategy

Tijdens dit programma doet u veel inspiratie op voor uw organisatie. Een belangrijk onderdeel van dit programma is ook daadwerkelijk een “breakthrough strategy” voor uw organisatie te ontwikkelen. Zelfstandig, in discussies met elkaar en met een stukje begeleiding. Ongeveer 4 weken na de reis is een terugkombijeenkomst in de vorm van een diner, waarin we de breakthrough strategies met elkaar bespreken en terugblikken op alle opgedane inzichten van de reis.

 

Exclusieve college’s

Alle colleges worden exclusief voor dit executive programma gegeven. Dit betekent dat er ruimte voor de deelnemers is om vooraf kenbaar te maken welke onderwerpen niet onbesproken mogen blijven. Wij dragen er zorg voor dat dit onmiskenbaar door de docenten wordt opgenomen in het programma.

Naast de colleges en workshops is er ook voldoende tijd om met elkaar van gedachten te wisselen.
Een aantal diners vindt plaats in Boston, op aansprekende locaties. Daarnaast bezoeken we een avond een echte basketbalwedstrijd.


Download hier de informatiebrochure van deze reis

PDF
Flyer Harvard Program2
PDF [6.3 MB]

PROGRAMMA

Vertrek naar Boston: zondagmiddag 15 september 2019

Aankomst in Nederland: zaterdagochtend vroeg op 21 september 2019

Locatie: Boston en omgeving, VS

Investering: € 11.500 excl. BTW.

Inclusief:

• Reis- en verblijfkosten (incl ontbijt-lunch-diner)

• Vliegticket op basis van comfort class (mogelijkheid voor businessclass tegen meerprijs)

 

 

• Tailor made colleges op Harvard, MIT en andere locaties

Begeleiding twee docenten Beeckestijn Business School

• Organisatie door en permanente reisbegeleiding van Studium Travel

• Bezoek basketbalwedstrijd of vergelijkbaar

• Terugkom-diner circa 4 weken na afloop

• Officieel Harvard certificaat

 

Bij minimaal 15 deelnemers kan deze reis doorgang vinden.