Het Nima, Nederlands Instituut voor Marketing, biedt haar ‘titelhouders¹’ de kans mee te gaan met de jaarlijkse marketingtrip. Studium Travel organiseert deze reis in nauwe samenwerking.
Dit voorjaar is Hamburg de bestemming, na eerdere trips naar Dublin, Kopenhagen, London en Parijs.
¹ PE Punten: NIMA titelhouders (RM/EMP, NQL, SMP, SCP, SDP): 10 punten
De driedaagse trip is geprogrammeerd voor 11 t/m 13 april a.s. Het is het beste te omschrijven als een korte en kennisintensieve inspiratieboost.
Thema: duurzaamheid. Niet hoog over, maar concreet. Over alledaagse dingen (food) en innovaties (energieopslag in accu’s).
Bovendien brengen we een bezoek aan Airbus in Hamburg en is er een zgn. retailsafari op zaterdagochtend, waar experts de laatste ontwikkelingen in retail en winkelpresentatie laten zien, afgewisseld met trendy food hotspots.
Vervoer: eigen bus.
Hotel: een handig geleden 3*** hotel.
Maaltijden: inbegrepen (drank niet).
Meer informatie nodig? Vul onderstaand formulier in.
Je bent nooit uitgekeken, nooit uitgepraat en nooit uitgeleerd. Wat je ook doet, waar je ook werkt, je wilt jezelf blijven ontwikkelen. Tegenwoordig kan dat op allemaal verschillende manieren. Het beste blijkt toch altijd de eigen ervaring, de persoonlijke beleving. En dan het liefst in real life situations, bij echte organisaties met echte cases.
KVK: 73970751 | BTW Nr: NL859728444